Dieta slow carb menu

Dieta Tim Ferriss: cum slăbești cu dieta “slow carb”

Timp estimat de citire: 2 minute, 53 secunde Sa ne lamurim de la bun inceput.

retete de slabit cu ghimbir diete in alaptare

Dieta low-carb nu inseamna o dieta fara fibre, legume sau fructe, asa cum este adesea lasat sa se inteleaga din discursul contestatarilor ei. Inseamna doar o dieta fara cantitati uriase de glucoza, dextroza, fructoza, dar si amidon. Pe langa carne, peste, oua, lactate, acest regim alimentar include o varietate de produse vegetale, intre care tot soiul de verdeturi — spanac, salata etc.

arzătoare de grăsimi pareri ceai de pătrunjel pentru slăbit

Produse admise, dar cu indulgenta In cazul in care ai nevoie de mai multa energie si vrei sa urmezi o varianta mai putin drastica a dietei low-carb, atunci poti consuma si cartofi, gulii, telina, cartofi dulci si alti tuberculi, dar si orez, ovaz, quinoa, linte, fasole rosie sau neagra, naut, mazare.

Insa fara exagerare.

dieta de slabit doar cu proteine slabeste cu serban login

De pus sub lacat, pe timpul dietei In cadrul dietei low-carb nu au ce sa caute urmatoarele: Zaharul: racoritoarele, sucurile de fructe, bomboanele, prajiturile, inghetata etc. Cerealele cu gluten: produsele din grau, orz, secara.

dieta 18/6 cum a slabit ozana barabancea

Gasimile trans: uleiurile hidrogenate sau dieta slow carb menu hidrogentate Produse bogate in Omega uleirile de soia, floare-soarelui, seminte de samburi de struguri, porumb, canola Indulcitorii artificiali: aspartam, zaharina, sucraloza, acesulfam de potasiu si ciclamati. Poti folosi, dieta slow carb menu schimb, fara probleme stevia.

Alimentele foarte procesate Exemplu de meniu pentru o saptamana Planul alimentar propus este compus in asa fel incat sa furnizeze aproximativ 50 de grame de carbohidrati pe zi. Luni Mic dejun: omleta cu diverse legume, gatita cu putin ulei de cocos Pranz: iaurt cu afine si o mana de migdale Cina: pui la gratar, servit cu legume si sos salsa.

dieta slow carb menu fructe pentru slabit

Mult succes!

Olvassa el is