Diete bogate in fibre

Cele mai bune 8 alimente bogate în fibre pe care trebuie să le introduci în dieta ta

Astfel, pe diete bogate in fibre o multime de beneficii pentru sanatate, vei si slabi intre kilograme pe saptamana.

Însă aceste diete sunt foarte periculoase: pot compromite masa musculară, pot genera lipsa de tonus şi pot priva organismul de nutrienţi esenţiali care, pe termen lung, se va confrunta cu carenţe de vitamine şi minarale. De asemenea, dietele restrictive nu susţin deloc efortul fizic, de aceea, antrenorii de fitness şi experţii în sport nu le recomandă. În schimb, aceştia pledează pentru o dietă bazată pe alimente bogate în fibre.

Descoperita de nutritionistul Branda Watson, The Fiber 35 Diet se bazeaza pe consumul de fructe, diete bogate in fibre, cereale integrale si boabe. Pe scurt, este vorba despre 35 de grame pe zi de fibre.

Dieta cu fibre: ce să mănânci într-o zi obişnuită - VIDEO by CSID

Acestea iti determina rapid senzatia de satietate, fara a ingera si calorii in plus. Mai mult, nu vei mai avea probleme de balonare, care apar atunci cand consumi alimente procesate si nesanatoase. In mod normal, consumul nostru zilnic de fibre se situeaza intre 15 si 20 g.

set de exercitii pentru slabit acasa

Dieta cu fibre vegetale se bazeaza pe cresterea aportului de legume, fructe, cereale integrale, paine integrala, legume uscate. Restul alimentatiei trebuie sa aduca un aport scazut in calorii prin reducerea grasimilor si a zaharurilor.

vedete care au slabit infometandu-se

Acest regim permite scaderea foarte rapida in greutate, in masura in care o anumita proportie din caloriile ingerate la fiecare masa nu sunt asimilate. Prin urmare, datorita senzatiei de plenitudine pe care o dau fibrele vegetale, va fi un regim destul de usor de urmat.

diete low carb

Avantajele dietei cu fibre Regimul bazat pe fibre este bine tolerat si chiar indicat celor care sufera de constipatie habituala si se presupune ca odata cu cresterea cantitatii de fibre in alimentatie va scadea riscul de cancer de colon.

Din aceasta cauza, este un regim care se incepe prin cresterea treptata a aportului de fibre.

  • Alimente Bogate în Fibre - Ce Alimente Să Consumi Zilnic | Libertatea
  • Pentru o dietă corespunzătoare ai nevoie să consumi alimente bogate în fibre.
  • Alimentatia bogata in fibre: beneficii si recomandari de consum
  • ALIMENTE BOGATE IN FIBRE: cum să creștem fibrele din dietă?
  • Care sunt alimentele bogate in fibre pe care ar fi bine sa le consumi Un regim alimentar sarac in fibre poate creste nivelul de colesterol din sange, contribuie la aparitia constipatiei si a hemoroizilor si poate cauza cresterea glicemiei.
  • Optati pentru un regim alimentar bogat in fibre! Iata de ce

Acest regim nu trebuie sa fie urmat de catre cei care prezinta boli intestinale: colon iritabil, diverticulita, diverse colite, boala Crohn. Dezavantajele dietei cu fibre Desi este un regim diferit de multe alte diete, avand beneficii reale pentru sanatate, ramane totusi un regim hipocaloric, cu toate restrictiile pe care acestea le implica in mod special privarea de alimentele bogate in grasimi si zahar.

De asemenea, cresterea aportului de fibre vegetale poate sa nu fie tolerat in plan digestiv de catre anumite persoane, determinand balonari, gaze si chiar dureri abdominale. Exemple de alimente bogate in cafea de slabit in farmacii Continutul in fibre la grame produs alimentar: — prune uscate — 16 g.

green coffee pareri

Olvassa el is