Dieta daneza 13 zile cu pui

Dieta daneza cu pui. Slabesti 10 kg in 13 zile fara sa stai nemancata

Dieta daneză cu pui este o soluție la îndemână pentru fiecare, rezultatele fiind uimitoare.

dieta daneza 13 zile cu pui

Deși există și adaptări ale acestei diete, unde se țin doar 7 sau 10 zile, dieta daneză cu pui, origianlă, oferă un meniu pentru 13 zile, care te ajută să slăbești aproape 25 de kilograme. Pierzând foarte multe kilograme într-un termen foarte scurt apare risul ca în momentul în care reveniți la alimentația anterioară să existe acel efect de yoyo.

dieta daneza 13 zile cu pui

Tocmai de aceea, renunțarea la dietă trebuie făcut treptat, iar revenirea la porțiile de mâncare folosite anterior să crească gradual. Practic, după ce ați ținut dieta daneză cu pui trebuie să aveți grijă ca acele kilograme de care ați scăpat să nu le puneți rapid înapoi plus alte câteva kilograme.

dieta daneza 13 zile cu pui

Dieta daneză cu pui: Reguli stricte ce trebuie respectate Meniul dietei daneză cu pui, în cele 13 zile, conține carne de pui dieta daneza 13 zile cu pui, ouă, legume țelină, broccoli, morcovi, spanac, fasole verde, roșii, salată verdeșuncă de pui slabă, iaurt natural, slab în grăsimi, brânză de vaci slabă și fructe mere, portocale, lămâie.

La dieta daneză cu pui nu ai voie să iei gustări, trebuie să bei multă apă, ai voie să bei ceai și cafea.

🍀 Slabeste 6 kg + cu ”Dieta daneză”. În 2 săptămâni slăbeşti minim 6 kilograme

În cazul în care încalci una dintre reguli, trebuie să întrerupi dieta și să o reiei după 6 luni, altfel nu va avea niciun rezultat. Nutriționiștii recomandă ca după ce ai ținut această dietă nu trebuie să o repeți în următorii 2 ani, deoarece este foarte riscantă pentru sănătate.

În plus, după ce ai ținut această dietă, trebuie să mănânci moderat, cât mai natural, ca să nu te îngrași la loc.

dieta daneza 13 zile cu pui

Meniul dietei daneze 7 zile Iată care este meniul dietei daneze 7 zile, pe care îl urmezi până în ziua a a, ținând cont că după ziua a 7-a, meniu lse repetă: Ziua 1 Mic dejun: o ceașcă de cafea sau ceai Prânz: două ouă fierte tari, g spanac fiert, o roșie Cină: g piept de pui la gratar cu salată verde Ziua 2 Mic dejun: o ceașcă de cafea sau ceai Prânz: g șuncă de pui și un iaurt natural slab în grăsimi Cina: g piept de pui la grătar și o salată verde Ziua 3.

Olvassa el is