Fructe permise dieta keto

Dieta ketogenică: ce fructe poţi consuma

Dieta ketogenică meniu, lista de alimente permise, alimente interzise și rezultate

Redactia CSID Dacă ţii dieta ketogenicăştii că poate fi dificil să trăieşti cu atât de multe proteine şi grăsimi, dar fără zahărul cu care erai obişnuit. Cu atât mai mult cu cât carbohidraţii pe care ai voie să îi consumi reprezintă mai puţin de 20 de grame pe zi.

fructe permise dieta keto dieta slabit urgent

Ia ca exemplu o ceaşcă de afine, care conţine aproximativ 18 grame de carbohidraţi şi asta e tot ce poţi mânca într-o zi când eşti la o astfel de dietă. Ca să îţi fie mai ulor, îţi facem o listă cu fructe pe care ai voie să le consumi când ţii dieta ketogenică.

  • Ceai de slabit anda adam
  • Deci să vorbim despre fructe.
  • Fructele keto | KETO ROMANIA
  • B dieta chodakowska
  • Regim de slabit cu ciorbe
  • Abonamente revista Dieta ketogenică.
  • Fructele în low-carb și keto - de consumat și de evitat - Nutriblog

Avocado Da, această încântare cremoasă este de fapt un fruct — şi este perfect în dieta ketogenicăpentru că o jumătate de avocado conţine 15 grame de grăsimi sănătoase şi mai puţin de două grame de carbohidraţi.

Trebuie să ai totuşi grijă, deoarece este un fruct foarte bogat în calorii.

fructe permise dieta keto reteta slabit oana roman

Măsline Măslinele sunt un alte fruct pe care, cu siguranţă, nu le-ai considera tocmai fructe. Dar 10 măsline conţin 3 grame de grăsimi sănătoase şi mai puţin de 1,5 grame de carbohidraţi.

O întrebare ce apare frecvent în comunitatea low-carb, este cea referitoare la ce fel de fructe se pot consuma și în ce cantitate. Fructele conțin o formă naturală de zahăr. Așadar, putem să ne gândim la ele ca și la un desert al naturii. Dar doar pentru că ele conțin zahăr în forma lor naturală, nu înseamnă că putem să consumăm orice cantități, fără să ne îngrășăm.

Şi bonus: măslinele sunt sărate, aşadar o sursă esenţială de sodiu fructe permise dieta keto cei care ţin dieta ketogenică. Recomandări Dieta ketogenică: soluţie pentru slăbire, dar şi pentru prevenirea unor afecţiuni Nucă de cocos O jumătate de ceaşcă de miez de nucă de cocos de carne de nucă de cocos conţine 13 grame de grăsimi sănătoase şi 2,5 grame de carbohidraţi. Cel mai indicat este să cumperi nuca şi să o scobeşti tu, pentru că variantele ambalate au zahăr adăugat.

Alimente permise în dieta keto – lista completă, alături de băuturi și condimente

Mure Murele au o cantitate impresionantă de fibre — aproape două grame într-un sfert de ceaşcă. Această cantitate conţine, de asemenea, 1,5 grame de carbohidraţi, astfel încât o poţi adăuga liniştit în iaurtul tău de dimineaţă.

fructe permise dieta keto omega 3 ingrasa sau slabeste

Zmeură O jumătate de ceaşcă de zmeură conţine 1,5 grame de carbohidraţi, aşa că o poţi adăuga în salate sau, şi mai bine, poţi face o frisşcă delicioasă din jumătate de ceaşcă de smântână grasă, neîndulcită şi poţi aduga zmeură, pentru un desert keto delicios. Căpşuni Un sfert de ceaşcă de căpşuni conţine 2 grame de carbohidtaţi, aşa că ai putea să îţi consumi raţia zilnică de carbohiraţi cu două ceşti din aceste delicioase fructe.

fructe permise dieta keto apuretin pret catena

Roşii Da, alte fructe pe care le credeai legume. Cu două grame de carbohidraţi la jumătate de ceaşcă de roşii cherry, ai un alt aliat de nădejde pe care să îl adaugi în dieta ta ketogenică. Lămâi Nu te pune nimeni să muşti dintr-o lămâie, dar în apă, în ceai şi salate sunt o sursă nesemnificativă de carbohidraţi, deoarece zeama de la o lămîi conţine fructe permise dieta keto jumătate de gram de carbohidraţi, aşa că profită de vară şi transformă limonada în prietena ta cea mai bună.

Menú de 7 días para la dieta cetogénica - pierde 8 kilos en 2 semanas con la dieta keto

Olvassa el is