De ce nu mai reusesc sa slabesc. Nu reuşeşti să slăbeşti? Descoperă cauzele

De ce nu reușești să slăbești

Stai pe scaun toata ziua 2.

de ce nu mai reusesc sa slabesc

Te antrenezi prea mult Da, cum auzi. Te antrenezi prea mult sau prea intens.

de ce nu mai reusesc sa slabesc

Daca esti genul de persoana care merge in fiecare zi la sala si nu ia niciodata o pauza, e bine sa stii ca motivul pentru care nu construiesti muschi si nici nu slabesti este pentru ca tu de fapt pierzi masa musculara. Atunci cand te simti mereu obosit, ai dureri inexplicabile de cap, insomnii si iti lipseste motivatia, pe langa faptul ca iti este foarte greu sa te antrenezi la sala, inseamna ca te supraantrenezi.

Meniu cont utilizator

Cum se poate rezolva situatia? Fa antrenamente complete in doar 3 zile pe saptamana. Asadar, o zi de antrenament, una de pauza. De asemenea, asigura-te ca dormi suficient, fa antrenamente mai putin intense si mai scurte si nu te abate de la planul nutritional, daca ai unul.

Iar daca 3 zile de antrenament ti se pare prea putin, fadar asigura-te ca ai macar o zi de odihna.

De ce nu reusesc sa slabesc? 8 piedici pe care ti le pui singura!

Crezi ca mananci ce trebuie Exercitiile sunt minunate, dar fara un plan alimentar adecvat, bine calculat, sunt inutile. Da, te mentin in forma, iar miscarea este intotdeuna buna, dar daca ceea ce de ce nu mai reusesc sa slabesc tu este sa slabesti, atunci ai nevoie de multe schimbari in dieta.

Si taieri dramatice de calorii.

de ce nu mai reusesc sa slabesc

Nutritia adecvata sprijina activitatea zilnica si antrenamentele, prea multa insa te va face sa te ingrasi, iar prea putina te va slabi mult prea tare pentru a-ti indeplini obiectivele.

Solutia este sa analizezi foarte bine ce se intampla cu corpul tau. Daca muschii pe care ti-i doresti nu dau semne ca s-ar forma prea curand, umbla la dieta si alege alimente bogate in proteina.

In schimb, atunci cand ti se pare ca nu slabesti deloc, fa un calcul cate calorii consumi zilnic. Alege alimente asemanatoare cu cele pe care le consumi acum, dar cu mai putine calorii, renunta la o parte din carbohidrati etc.

Te alimentezi cu mai multe calorii decat consumi

Semnele ca mananci insa prea putin sunt senzatia de oboseala si incapacitatea de a termina antrenamentul la sala. Nu faci indeajuns de mult cardio Sau chiar deloc. Cardio chiar este important pentru arderea caloriilor, indiferent de ce pareri contradictorii ai ascultat pana acum. Ideea este sa imbini toate formele de antrenament: cardio, forta si flexibilitate.

Asiguratori parteneri

Daca faci doar cardio, atunci vei reusi sa slabesti si sa intaresti rezistenta cardiovasculara a organismului tau, dar nu-ti vei transforma cu adevarat infatisarea. Pentru adaugarea de masa musculara, ai nevoie de exercitii de forta. Daca esti fata, si mai bine, sigur vrei sa ai un fund mai bombat si brate mai frumoase, nu? Asadar, nu te feri de exercitiile de forta, cu greutati libere sau aparate, iar daca faci exercitii acasa, atunci fa-le pe acelea care folosesc foarte mult greutatea corporala.

Fa exercitii cardio de cel putin doua ori pe saptamana pentru pierderea grasimii si pentru sanatatea oaselor. Cei care sunt fani inraiti cardio, pot merge catre zone mai apropiate, cum sunt antrenamentele in circuit sau cele cu kettlebell.

Te recompensezi cu mancare? Sunt cateva programe de antrenament care sprijina existenta unei zile din saptamana in care ai voie sa mananci aproape orice, dar cu o limita.

Ceea ce face insa multa lume este sa recurga la mancare drept recomepensa pentru orele petrecute la sala. Daca am pierdut de calorii la sala, pot sa mananc o felie de pizza, nu?

de ce nu mai reusesc sa slabesc

O felie de pizza s-ar putea sa aiba mai multe calorii decat cele pe care le-ai pierdut intr-o ora de efort la sala, asa ca nu ar fi pacat sa le fi facut degeaba? Incearca sa te recompensezi cu alimente sanatose, iar daca se intampla sa nu te poti abtine de la un brownie, macar consuma-l inainte, nu dupa sala.

Nu reuşeşti să slăbeşti? Descoperă cauzele

Rezultatele nu vin peste noapte si este nevoie de mult efort si consecventa in indeplinirea obiectivelor. Daca tu crezi ca poti recupera intr-o zi miscarea ce ti-a lipsit ani de zile, prelungind inutil minutele la sala, te inseli.

  • 18 motive pentru care nu reusesti sa slabesti – infografic – Alege sa fii sanatos!
  • Diete 800 calorii
  • Raspunsuri 14 FreeStyle11 cu 7 ani in urma Ce inaltime si greutate ai?
  • Produse naturiste pentru slabit de la hofigal

Ai rabdare cu tine si aminteste-ti ca acum incerci sa creezi un cu totul alt stil de viata decat cel de pana acum, mult mai sanatos si pe care vei dori, probabil, sa-l mentii intreaga viata.

Nu pune presiune pe tine, altfel vei fi tentat sa renunti, pe langa faptul ca supraantrenamentul poate provoca leziuni grave, asa cum am discutat si la inceputul articolului.

Sau mai bine zis: dieta ca stil de viață? Le-au încercat pe toate: de la controversata dietă Atkins pana la detoxuri drastice pe bază de pepene! Toate mergeau o perioadă, dar în momentul în care înceta dieta se adunau kilogramele. De multe ori mai repede decât au fost date jos! Diete peste diete, liposucție, lipoliză, cavitație, vacuum, masaj anticelulitic de multe ori cu vânătăiîmpachetări, scrub, mezoinfrared, baie de colagen, pachete de remodelare completă, cardio, fitness din plin!

Renunti la somn pentru a te antrena De multe ori, suntem atat de ocupati in timpul zilei, incat sigura portita pe care o avem pentru a ne antrena este dimineata devreme. Ce se intampla insa cand noptile devin prea scurte din aceasta cauza? Ei bine, antrenamentul si eforturile tale devin inutile. Lipsa somnului duce la eliberarea unor hormoni care declanseaza aparitia pofetelor pentru diferite mancaruri nesanatoase.

Sunt oameni care vin pentru prima data la noi si ne povestesc cum s-au chinuit ani de zile sa scape de kilogramele in plus si nu au reusit nicicum. Sau ca au reusit cumva sa slabeasca, prin diverse metode, dar ca, dupa o perioada, s-au ingrasat la loc sau, mai rau, au pus dublu inapoi.

In plus, cand nu dormi suficient, nici corpul nu are timp sa se recupereze, asa ca nu vei construi deloc muschi, Solutia este sa-ti programezi din timp orele de somn si pe cele de antrenament, astfel incat una sa nu o excluda sau dimineze pe alta. Daca nu ai timp, este in regula sa te antrenezi si de ori pe saptamana. In orice caz, somnul trebuie sa fie pe primul loc. Stai pe scaun toata ziua Lucrezi ore pe zi la birou?

de ce nu mai reusesc sa slabesc

Dar ce faci in restul zilei? Mai raman vreo ore, cel putin, in care s-ar putea sa nu faci altceva decat sa… stai in continuare, sa te uiti la seriale sau de ce nu mai reusesc sa slabesc butonezi telecomanda.

Cand te antrenezi, redu cat mai mult statul pe scaun.

Incerci sa slabesti si nu reusesti? Iata 7 strategii care te vor ajuta - Donna Medical Center

Te antrenezi o ora? Atunci mergi pe jos inca o ora. Chiar si atunci cand stai la birou este bine ca o data la cel mult o ora sa te ridici si sa-ti misti usor membrele. Sper ca unul dintre motivele de mai sus sa-ti raspunda la intrebarea sacaitoare privind intarzierea rezultatelor la antrenamente.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale.

de ce nu mai reusesc sa slabesc

Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.

Olvassa el is