Alergatul dimineata slabeste. Cum, cand si cat sa alergi ca sa slabesti

Vrei sa slabesti cu cap? NU alerga dimineata pe stomacul gol

alergatul dimineata slabeste

Vrei sa slabesti cu cap? Ne trezim, organismul cere nutrienti, il ignoram, alergam.

alergatul dimineata slabeste

Pana aici e ok. Mai departe organismul descompune depozitele existente pentru a obtine energia necesara, in lipsa asigurarii carbohidratilor pre-efort. Practic, va arde proteinele si grasimile din corp, afectand masa musculara. Nu va faceti iluzii, nu va arde cu precadere grasimea asa cum va doriti, ci va utiliza totul alergatul dimineata slabeste gramada, pierzand totodata baza masei musculare construite pana atunci.

alergatul dimineata slabeste

Cum ar trebui facut totul corect? Alimentand organismul inainte de a face efort.

Cu toate acestea, multi dintre noi nu avem timpul necesar ca sa iesim la alergat sau cel putin nu este o prioritate pentru noi. Chiar nu avem destul timp pentru alergat? Aceasta este o intrebare buna, pentru ca majoritatea avem timpul nostru liber in care alegem sa facem o activitate care ne place. Cum poti face ca alergatul sa fie o activitate care sa merite 30 — 40 de minute din timpul tau liber? Ramai in continuare daca vrei sa afli care sunt beneficiile alergatului cu adevarat, cum poti slabi multe kg doar alergand si ce satisfactie iti da pe termen lung.

Cum decurge procesul? Carbohidratii sunt transformati in glicogen, eliberat apoi in sange si care ne ofera acea energie de care vom avea nevoie de a duce la bun sfarsit ceea ce ne-am propus.

alergatul dimineata slabeste

Altfel spus, folosim carbo pe post de combustibil pentru un timp de antr stabilit, ardem grasime pe o perioada mult mai mare dupa. Folosim grasimea in timpul antrenamentului pe o perioada scurta si vom avea un alergatul dimineata slabeste mult mai indelungat in care va trebui sa asiguram carbohidrati organismului pentru a nu descompune depozitele de nutrienti din muschi.

In concluzie, avem mai multe avantaje ale mancatului pre-antrenament: asigura caloriile necesare si energia pentru un antrenament cat mai intens, ajutand astfel la cresterea capacitatii cardio-vasculare are efect termogenic, digestia crescand temperatura corpului si rata de oxidare a grasimii previne catabolismul muscular, stimuland totodata cresterea masei musculare de calitate.

alergatul dimineata slabeste

Olvassa el is