Program de slabit la sala femei,

Program de exercitii la sala pentru fete si femei, Forme Fit Gym

Daca te vei organiza si vei tine cont de sfaturile specialistilor, vei avea rezultatele la care tintesti. Femeile care vor sa slabeasca si sa aiba un corp cat mai tonifiat, merg la sala pentru a face un antrenament full body sau pentru a lucra diverse grupe de muschi.

Aranjarea Antrenamentelor pentru Slabire de-a Lungul Saptamanii

Daca nu stii exact de unde sa incepi si ti-ar fi de ajutor un program antrenament pe 7 zile, in care sa ti se spuna exact ce sa faci, dar si ce sa mananci, iti vom vorbi despre asta in cele ce urmeaza.

Spre final, iti vom prezenta si cateva sfaturi generale, care sa iti fie de ajutor pentru a reusi, dar si ce beneficii iti aduce sportul. Program antrenament sala 7 zile Daca te intereseaza un program de slabit care sa duca la pierderea kilogramelor in plus program de slabit la sala femei doar o saptamana, atunci acesta ar putea fi o varianta.

Daca nu obisnuiesti sa faci prea multa miscare, e posibil sa ti se para dificil, insa, daca iti place sa faci exercitii fitness, sa mergi mult pe jos, sa alergi, sa mergi cu bicicleta etc.

7 zile de program de slabit la sala pentru femei

Totodata, ceea ce urmeaza sa iti prezentam include si un plan alimentar care sa te ajute sa ai rezultate cat mai bune.

Ziua 1 Cum te trezesti, ia-ti energia dintr-o sesiune usoara de cardio. Aceasta ar trebui sa tina cam de minute. Te va ajuta sa iti activezi metabolismul.

O sănătate îmbunătățită rămâne obiectivul vostru principal

Totodata, daca nu preferi astfel de exercitii de sala, poti sa alergi, sa inoti sau sa te plimbi intr-un ritm ceva mai alert. Daca mergi la sala de forta, iti recomandam sa faci antrenamente cu greutati. Poti sa faci asta folosind echipamentele din dotare sau greutatea propriului tau corp — genuflexiuni, flotari, ridicari etc.

In mod normal, ar trebui sa faci cate 3 serii de cate 8 repetari.

program de slabit la sala femei slabit rapid 20 kg

In cazul in care obosesti si vezi ca iti e prea greu sa ajungi la 8, mai scade din greutate, daca ti-e mult prea simplu, mai creste. Referitor la hrana pe care ar trebui sa o ai in prima zi, ea trebuie sa cuprinda un mic dejun cu paine integrala prajita si oua, un pranz cu supa, dar fara paine si o cina cu salata si ceva proteine usoare ou, pui, curcan, peste.

program de slabit la sala femei vreau sa slabesc 5 kg in 5 zile

Poate o sa ti se para putin, insa, nu poti ajunge sa fii femeia fit, daca nu esti atenta si la alimentatie. Ziua 2 Ziua aceasta e dedicata unor antrenamente pe intervale. De exemplu, poti alege un antrenament de cardio si forta — 3 minute fandari, 3 minute alergare, 3 minute flotari, 3 minute alergare, 3 minute tractiuni si 3 minute alergare.

Account Options

In functie de cat de bine te simti si de cat poti, alege sa faci intre 4 si 10 repetari. Poti sa mergi la sala de forta program de slabit la sala femei un astfel de program de antrenament sau poti sa il faci acasa, din confortul locuintei.

In ceea ce priveste dieta, consuma aceeasi hrana ca in ziua precedenta. Ziua 3 Daca vrei sa faci antrenamente la sala, ziua de azi e pentru o sesiune mai lunga de cardio — cam 60 de minute.

Poti alege sa mergi pe bicicleta, sa alergi sau sa mergi pe jos intr-un stil mai alert, mentinand ritmul cardiac. Legat de alimentatie, controleaza bine numarul de calorii.

program de slabit la sala femei exercitii pentru slabit la sala barbati

Consuma carbohidrati slabesti fara sport o ora inainte de a face un antrenament la sala, dar si dupa. Poti sa mananci o banana, o felie de paine neagra, portocale etc. Daca vrei un exemplu de meniu cu putine calorii, iata: dimineata — un pahar de lapte degresat sau iaurt si o felie de paine de secara, la pranz — supa de legume, 80 g carne slaba, la cina — peste alb, salata si un fruct.

Greutățile sunt prietenoase, folosiți-le

Ziua 4 Incepe aceasta zi cu un program de sala cardio. Il poti face chiar si acasa, timp de 30 de minute, pentru a-ti pune in miscare corpul.

Ei bine, planificarea unui program de exercitii la sala nu este atat de dificila pe cat crezi. Atata timp cat iti fixezi un obiectiv realist si nu te abati de la regulile dictate de la inceput, vei reusi sa pierzi kilograme pe saptamana. Am pregatit pentru tine un program de antrenament fizic de 4 saptamani, structurat pe zile, zone ale corpului si tipuri de exercitii. Iata in ce consta acesta! Program de exercitii la sala: luni - cardio si tonifierea bratelor Un program de exercitii la sala trebuie planificat pe zile si zone ale corpului.

Dupa, pe parcursul zilei, va trebui sa faci un antrenament sala, incepatori sau pentru ce nivel esti tucu greutati. Aici, trebuie sa faci cate 3 seturi de 8 repetari, iar recomandate sunt o serie de exercitii fitness pentru femei, precum: Deadlifts, Curls sau Pull Ups. Pentru ca aceste exercitii sunt de ajutor cand vorbim de masa musculara la femei, alimentatia din aceasta zi e foarte importanta pentru recuperarea muschilor.

Se recomandam mai multe proteine si mai putini carbohidrati. La micul dejun, de exemplu, poti manca doua oua fierte, o cana de lapte degresat si capsune, la pranz ti-ar prinde bine un piept de pui la gratar, cu o salata, un fruct si un ceai, iar la cina, poti incerca o salata de ton cu o felie de paine integrala.

program de slabit la sala femei cura de slabire rapida de 3 zile

Ziua 5 Astazi, ai nevoie de un program pentru sala ce include tot exercitii program de slabit la sala femei cardio. Alergi 30 de minute, faci un sprint de 1 minut, apoi minute de recuperare.

Inainte de final, mai faci un sprint. In total, trebuie sa te antrenezi cam 45 de minute si cand termini, sa faci intinderi.

In aceasta zi, poti sa repeti meniul din ziua precedenta sau sa alegi alte metode de slabire pentru copii de alimente bogate in proteine si slabe in carbohidrati. Ziua 6 Pentru aceasta zi, ai nevoie de un program de sala incepatori cu exercitii de Core Training.

program de slabit la sala femei dieta daneza

Ce inseamna asta? Ca e o zi mai lejera, in care poti eventual sa mergi la yoga, sa faci stretching sau abdomene in jur de Fa-ti programul in asa fel incat sa lucrezi macat 45 de minute.

Recomandat ar fi sa lucrezi cand partea de sus, cand cea de jos.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată femeilor pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă! Datorită exercițiilor simple și eficiente de ardere a grăsimii pentru femei, poți scăpa de grăsimea de pe burtă, coapse și brațe. Urmează programul de 30 de zile și dedică doar câteva minute pe zi pentru a pierde în greutate și a fi în formă!

Legat de meniul pe care il poti consuma in aceasta zi, o idee buna ar fi sa repeti dieta pentru sala din prima zi.

Olvassa el is