Sport pentru slabire

De ce nu slăbesc, deși fac sport

Google Plus Ce sport să faci, când, cum şi cât de intens?

sport pentru slabire

Toate aceste detalii sunt foarte importante dacă îţi doreşti să dai jos câteva kilograme. Şi nu kilograme din orice parte a corpului, ci exact de acolo de unde trebuie.

Dieta sau sportul - ce te ajuta mai mult sa slabesti?

Zeno Terteleac, instructor certificat de spinning, ne dezvăluie informaţii la care nu te-ai fi gândit. Te înfometezi sau faci mişcare?

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )

Mulţi preferă prima variantă. E mai comod.

5.Menţine un ritm moderat!

Într-adevăr, dacă eşti supraponderal şi vrei să slăbeşti, e necesar să reduci porţiile. Dar dacă pur şi simplu te înfometezi, faci o mare greşeală pentru că atunci pierzi şi masă musculară. Consecinţa — scade metabolismul, ceea ce pune bazele unei viitoare îngrăşări.

sport pentru slabire

Ea se comportă ca un organ endocrin. În timpul contracţiilor, muşchii secretă hormoni, ca tiroida, spre sport pentru slabire.

Sportul corect care te ajută să slăbeşti

Hormonii joacă un rol esenţial în controlul greutăţii, în echilibrarea funcţiilor organismului. Ce rol are sportul în procesul de slabire abdomen rapida E foarte important! Muşchii consumă energie şi accelerează metabolismul.

Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara. Acest efectul numit EPOC despre care iti vorbeam si mai sus e motivul pentru care HIIT-ul arde mai multe grasimi decat antrenamentul in ritm constant, chiar daca dureaza mult mai putin.

Într-un cuvânt, cu cât suntem mai musculoşi, cu atât slăbim mai mult, chiar şi atunci când ne relaxăm, când dormim. Sportul şi alimentaţia sunt totuşi mână în mână.

Ca sa slabesti trebuie sa urmezi un plan alimentar echilibrat!

Adică poţi slăbi făcând foarte mult sport şi mâncând incorect, dar proastele obiceiuri alimentare te vor ajunge din urmă, iar atunci când vei reduce sport pentru slabire activităţii sportive, te vei îngrăşa la loc. Efort intens sau moderat?

sport pentru slabire

Ei bine, nu e chiar aşa! Efortul intens este resimţit de organism ca pe un stres, iar stresul exacerbat dă o oarecare rezistenţă la insulină, creşte pofta de dulce şi creează premisele îngrăşării. Sportul moderat, dar susţinut, e de preferat pentru că reînvaţă organismul să ardă grăsimi.

sport pentru slabire

Cum slăbeşti cel mai corect Decât să reduci numărul caloriilor şi să ai aceeaşi viaţă sedentară, mai bine mănânci normal şi faci sport. Zeno Terteleac susţine că într-o oră de exerciţiu fizic susţinut ardem în medie kcal.

sport pentru slabire

Astfel, dacă facem o oră de sport pe zi, mâncând ca de obicei, avem automat un deficit de calorii. Când te înfometezi, pierzi mai întâi din preţioasa masă musculară. Când e bine să faci mişcare Ideal ar fi dimineaţa, până cel mai târziu spre prânz.

sport pentru slabire

Este în concordanţă cu ritmul cardiac natural al organismului.

Olvassa el is