Slabeste mersul pe jos, Mersul pe jos: un exercitiu fizic complet - Fii in forma - TopSanatate

Plimbarile lungi ajuta silueta! Slabeste mergand pe jos regulat!

diete rapide eficiente

Putem merge singuri sau in grup, in oras, la tara, pretutindeni. Mersul pe jos este la fel de eficace ca si joggingul alergareain plus, este lipsit de riscurile la care este supus frecvent alergatorul neantrenat suficient repercusiuni asupra coloanei vertebrale, ale talpii piciorului sau tendinite, entorse.

Cat trebuie sa mergi pe jos zilnic pentru a scapa de grasimea de pe burta

Trebuie remarcat ca mersul pe jos pune in actiune un mare numar de muschi, permite organismului sa se oxigeneze si sa se destinda, eliberand stresul. In timpul mersului pe jos puteti medita, puteti gandi, slabeste mersul pe jos gasi solutii noi la problemele nerezolvate etc.

Mersul pe jos insotit de o alta persoana este un excelent mijloc de comunicare. Mersul pe jos este un bun remediu impotriva insomniei si un stimulent al bunei dispozitii.

Cât slăbeşti dacă mergi pe jos. Calcule cu arderea caloriilor

Explicatia este simpla: buna dispozitie este rezultatul unei combinatii a mai multor factori fiziologici. In timpul unei activitati fizice de rezistenta de lunga duratacreierul produce endorfina, hormonul care provoaca starea de buna-dispozitie si euforia.

Efectele acestui hormon sunt similare morfinei, dar fara riscul dependentei. De aceea, nu ignorati recomandarea de a face miscare si de a desfasura activitati fizice, indiferent de varsta.

Cu toate acestea, persoanele cu probleme serioase de sanatate deficiente respiratorii si circulatorii grave, diabet, probleme de mobilitate a soldurilortrebuie sa renunte la acest obicei sau eventual sa participe la activitati fizice de grup, intr-un cadru supravegheat de specialisti si numai la recomandarea medicului.

pantaloni de slabit slim secret pareri

Slabim mergand pe jos? Nu trebuie sa slabeste mersul pe jos facem mari iluzii, mersul pe jos nu duce la diminuarea tesutului adipos decat daca este efectuat intr-un ritm rapid. De exemplu, un mers rapid de 15 minute zilnic duce la o pierdere de greutate de 4 kg Nimic nu egaleaza o alimentatie echilibrata, dar mersul pe jos ne poate ajuta: diminueaza slabeste mersul pe jos oarecare masura apetitul si masa adipoasa in favoarea masei musculare.

Trebuie sa stim ca energia cheltuita in timpul mersului pe jos este proportionala cu greutatea persoanei respective si cu viteza de mers.

De exemplu: o persoana cantarind 50 de kg va consuma in medie 45 de calorii pentru fiecare kilometru parcurs; 55 kg - 48 de calorii; 65 kg - 55 de calorii; 75 kg - 62 de calorii; Mersul pe jos provoaca si alimente cu proteine pentru slabit masaj al sistemului digestiv, mai ales al intestinului gros, prevenind astfel constipatia. Daca in timpul mersului pastram o pozitie corecta a corpului, cu umerii ridicati si capul drept, reusim in timp, sa ne fortificam si muschii abdominali.

Mersul pe jos: un exercitiu fizic complet

Tehnici de mers mergeti cu ritm uniform, suficient de rapid si cu pasi regulati; pasiti intai cu calcaiul, apoi cu talpa piciorului si apoi cu degetele derulare progresiva a miscarii ; nu mergeti pe varfuri; calcaiul si degetele trebuie sa fie paralele; evitati sa mergeti cu talpile orientate in exterior; nu calcati apasat pe calcai, pentru a evita brutalizarea coloanei vertebrale; balansati bratele, fara miscari excesive; daca drumul pe care mergeti urca in panta, faceti pasi mai scurti pentru a pastra ritmul.

Informatiile au fost preluate din cartea "Sa traim bine! Sa imbatranim frumos!

filme care te motiveaza sa slabesti

Olvassa el is