Retete keto vegetariene

retete keto vegetariene

În articolul de mai jos am alcătuit o listă de alimente care conțin grăsimi sănătoase, proteine vegetale și sunt sărace în carbohidrați.

retete keto vegetariene

Atunci când dorești să urmezi pe o anumită perioadă un retete keto vegetariene alimentar low-carb excluzând orice produs animal este necesar ca acestea să fie combinate cu atenție pentru a întâlni necesarul energetic zilnic și cel de macronutrienți, de care avem nevoie atunci când urmăm o alimentație low-carb sau keto.

Ce alimente poți include într-un meniu low-carb vegan de post 1. Legume și verdețuri: -avocado, ardei, broccoli, castraveți, ceapă, ciuperci, conopidă, dovlecel, fasole verde, măsline, roșii, ridichi, salată verde, spanac, sparanghel, varză, varză de Bruxelles.

retete keto vegetariene

Surse de grăsimi vegetale naturale -uleiul de măsline extra virgin, ulei de cocos, ulei de avocado, unt de cacao, ulei din semințe de in, ulei de cânepă, ulei MCT 3. Semințe -floarea soarelui, chia, dovleac, semințe de cânepa, in, susan 4. Nuci — nuci, migdale, nuci pecan, nuci macadamia, nucă de cocos, fulgi de migdale, fulgi de cocos, unt de migdale, unt de cocos tartinabil, smântână de cocos 5.

Făină low-carb -de migdale, de cocos, de in auriu, amestec de fibre fără carbohidrați 6. Lapte vegetal 7.

Organismul are mai multă energie Eliminarea colăceilor din zona taliei Reducerea aripioarelor de pe șolduri Abdomenul poate deveni mai plat Menținerea glicemiei în limite bune Scăderea colesterolului prin reducerea nivelului de trigliceride Scăderea riscului de boli cardiovasculare Reducerea apetitului după începerea dietei, ceea ce va ajuta la eliminarea kg în plus Scăderea inflamației sistemice și altele. Ce beneficii oferă alimentele specifice acestei diete? Alimente care fac parte din dieta ketogenică pentru vegetarieni, care au numeroase beneficii pentru organism: După aproximativ 2 luni de dietă se îmbunătățește metabolismul Legumele conțin fibre care ajută la normalizarea nivelului de zahăr din sânge Alimentația vegetariană ajută la pierderea în greutate Nucile fac parte din această dietă și oferă organismului acizi grași esențiali pentru sănătatea retete keto vegetariene Nucile de Retete keto vegetariene au carbohidrați și nutrienți valoroși pentru corp Avocado este principalul ingredient al acestei diete și oferă numeroase beneficii pentru sănătatea organismului Fructele avocado și ouăle oferă corpului grăsimi sănătoase pentru cetoză Ouăle au proteine și grăsimi importante pentru organism, de aceea ar trebui să facă parte din dietă Legumele au un conținut redus de carbohidrați, sunt bogate în vitamine și fibre ex. Dieta ketogenică — variante de meniu Alimentele permise în dieta ketogenică sunt: Brânzeturi de toate tipurile, smântână, unt, cașcaval, telemea, specialități de brănzeturi din Italia și din Franța, brânză mascarpone Ouă care provin de la găini de țară, sau ouă bio Avocado, nuci de cocos, ulei de cocos Măsline și ulei de măsline Nuci și semințe crude, fără sare, păstrate la frigider, ca de exemplu — nuci, semințe de floarea-soarelui, nuci de Macadamia, nuci caju, nuci braziliene, migdale, alune de pădure, fistic, semințe de in, semințe de dovleac, semințe de susan Legume de toate tipurile — conopidă, broccoli, varză, fasole verde, ardei, roșii, morcovi, castraveți, ceapă, țelină, ridiche, vinete, usturoi, dovlecei, salată verde Fructe cu un conținut mai mic de zaharuri — avocado, kiwi, fructe de pădure, mere, ananas, citrice și altele.

Paste și orez din konjac Rețete și inspirații Legume la tigaie Ciupercile trase la tigaie în retete keto vegetariene ulei de cocos și condimente sunt delicioase. La fel se poate proceda și cu alte legume, precum vinete, dovlecel, sparanghel etc.

Salate Pentru a prepara salate low-carb de post, poți folosi orice legume low-carb proaspete salată verde, roșii, castraveți, ardei retete keto vegetariene și ai grijă să adaugi suficiente surse de grăsimi vegetale, precum avocado, măsline, nuci, semințe și uleiuri vegetale presate la rece de măsline, de avocado etc.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Căutați o aplicație pentru dieta keto vegetariană pentru a începe un plan de dietă vegetariană pentru pierderea în greutate? Îți aducem cea mai bună aplicație pentru dieta keto vegetariană pentru a începe o dietă sănătoasă. Pierderea în greutate nu este o sarcină ușoară. Putem realiza acest lucru numai urmând un stil de viață keto disciplinat.

Un mod gustos de a găti conopida, la tigaie în ulei de cocos, condimentată cu sare, piper și opțional, puțin turmeric. Orez din konjac cu legume Legumele trase la tigaie în ulei de cocos merg excelent alături de orezul konjac.

retete keto vegetariene

Olvassa el is