Program sala 5 zile slabit

Program de antrenamente video acasa + sala, cu sau fara echipament de culturism

Show all Majoritatea oamenilor pierd motivația pentru antrenament deoarece nu văd rezultate chiar si după ce au lucrat mult timp. Acest lucru are un pic deaface cu performanța lor în sala de sport și mult mai mult cu programele lor de antrenament.

Programul de antrenament trebuie să vizeze toate grupele musculare în mod egal ceai de leustean pentru slabit program sala 5 zile slabit să vedeți o evoluție generală a corpului dumneavoastră. Un program de antrenament dezechilibrat poate duce la un fizic asimetric.

Încercați acest program de antrenament de 5 zile

Am proiectat acest program de instruire de cinci zile pentru a vă ajuta să vă atingeți forma fizică de vis. Majoritatea oamenilor merg la sala zilnic încearcand să pună pe ei masa musculară.

Vrei să slăbești 1 kg pe zi?

Trebuie să vă amintiți; Corpul tau nu creste in sala de fitness. Creste in timp ce te odihnesti.

dieta para diabetico

Ținând cont de acest lucru, am rezervat două zile pentru odihnă, care vă vor ajuta să vă recuperați și să cresteti. Ziua 1 — Picioare 1.

Rutină de antrenament Myprotein pentru bărbați

Genuflexiuni — 3 seturi 12 repetări Nu există nicio modalitate mai bună de a vă începe ziua decât să vă antrenați picioarele.

Genuflexiunile sunt un exercițiu compus care vă va ajuta să vă dezvoltați picioare mai mari și să câștigați puterea generală. Asigurați-vă că aveți o gamă completă de mișcări în timp ce efectuați acest exercițiu. Presa — 3 seturi 15 repetări Majoritatea oamenilor fac greșeala de a face prea greu acest exercițiu.

Antrenament pentru masă 5 zile / săptămână

Încărcarea cu prea multă greutate pe presa poate crește șansele de rănire. Fandari in miscare- 3 seturi 12 repetări Fandarile sunt un exercițiu excelent pentru a construi în quad-urile. Numai câteva alte exerciții sunt la fel de eficiente ca fandarile atunci când vine vorba de partea de jos a quads. Utilizați gantere pentru fandari. Flexiile picioarelor- 3 seturi de 12 repetări Este important să includeți atât exerciții de izolare, cât și exerciții compuse, pentru a asigura o creștere echilibrată.

Folosirea mașinii de flexie a picioarelor va ajuta la menținerea tensiunii în timpul antrenamentului.

  • Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara.
  • Program de antrenament acasă sau sală pentru 5 zile în 6 pași
  • Top 5 Antrenamente pentru Slabit - Cele mai Bune Programe
  • Rutină de antrenament pentru slăbit - Myprotein
  • Vreau doar sa stii ca multe lucruri pe care le-ai auzit, nu sunt adevarate, exercitiile cardio si cu greutati sunt foarte eficiente cand vrei sa slabesti.
  • Încercați acest program de antrenament de 5 zile - Victor Diaconescu
  • Program de antrenamente video acasa + sala, cu sau fara echipament de culturism

Indreptari — 3 seturi de 12 repetări Picioarele dvs. Indreptarile românesti sunt un exercițiu combinat multi-comuncare vă program sala 5 zile slabit ajuta să vizați quad-urile. Mențineți o ușoară îndoire în genunchi pentru a vă îndrepta în mod optim. Ridicari pe varfuri din stand — 5 seturi 15 repetari Gambele pot fi unul dintre cele mai încăpățânate grupuri musculare de dezvoltat. Trebuie să aveți o gamă completă de mișcări atunci când vine vorba de antrenamentul gambelor.

  1. Ramat cu banda elastica - 20 repetari 5.
  2. 10 sfaturi care te ajuta sa slabesti la sala de sport
  3.  Ты не заметил ничего .
  4. Выходит, Стратмор был зрителем теннисного матча, следящим за мячом лишь на одной половине корта.
  5. Program antrenament sală - Antrenament pentru masă 5 zile / săptămână

Ziua 2 — Piept 1. Impins cu slim slabit 3 Seturi 12 repetări Impins cu haltera este un constructor complet al pieptului. Fluturari cu ganterele — din inclinat — 3 Seturi 12 repetări Pieptul superior este un grup muscular slab pentru majoritatea oamenilor, prin faptul că nu il antrenează adesea. Incline Dumbbell Flyes vă va ajuta cu definiția și separarea în pecs-urile superioare.

Reglați bancul înclinat la un unghi de 75 de grade.

metode de slabit burta barbati

Impins la aparatul Smith — din declinat- 3 seturi 12 repetări Smith Machine Decline Press este o modalitate excelentă de a vă izola pieptul. Trebuie să vă direcționați pieptul din toate punctele de vedere pentru a asigura o dezvoltare și o creștere globală.

Decline Press vizează ținta inferioară și ajută la separarea dintre midriff și piept.

Pull over — din culcat — 3 Seturi 12 repetări Acesta este unul dintre exercițiile cele mai puțin utilizate atunci când vine vorba de formarea pieptului. Mențineți o îndoire ușoară în coate în timpul exercițiului. Fluturari la scripete — 3 seturi 12 repetări Utilizarea cablurilor este o modalitate excelentă de a vă izola și de a vă epuiza pieptul la sfârșitul antrenamentului. Mențineți un arc program sala 5 zile slabit spate și rămâneți în poziție verticală în timpul mișcării.

Ziua 3 — odihnă activă A fost o săptămână bună până acum și este momentul perfect pentru a vă odihni.

dieta gravide

O zi activă de odihnă înseamnă o sesiune cardio de 30 de minute. Ziua 4 — Spate 1. Tractiuni la bara- 50 repetări Tractiuni la bara este unul dintre cele mai bune exerciții atunci când vine vorba de a construi lățimea și grosimea în spate. Acest exercițiu este minunat program sala 5 zile slabit a vă începe ziua antrenamentului de spate sau ca o încălzire pentru orice altă zi de corp superioară.

Alex Healthy

Realizează 50 de repetări de câte ori este necesar. Indreptari — 3 seturi 5 repetări Indreptarile sunt un mare constructor de mușchi. Este un exercițiu compus care va ajuta la condiționarea musculară și la construirea rezistenței generale. Deoarece veți face doar cinci repetări ale acestui exercițiu, utilizați greutăți mai mari, fără a vă sacrifica forma.

Ramat cu bara — din aplecat — 3 Seturi 12 repetări Ramat cu bara reprezintă o modalitate excelentă de a construi grosimea în spate. Mențineți un arc în spate în timpul acestui exercițiu.

Antrenament pentru agilitate Antrenament pentru flexibilitate Cu toate acestea, industria fitness-ului promovează alte scopuri: dezvoltarea unui corp fit și musculos. Cele mai populare tipuri de antrenamente la sală sunt orientate spre: scăderea în greutate creșterea masei musculare antrenamente de recuperare și menținere Aceasta este o informație ca să ai idee mai clară despre ce tipuri de antrenamente la sală sau acasă pot fi. Pentru mine se potrivesc mai bine tipuri de antrenament orientate spre dezvoltarea unor abilități. De exemplu: exerciții cu kettlebell, elasticitatea picioarelor și rezistență.

Puteți încerca o manevră sau o prindere subțire pentru acest exercițiu. Aduceți bara până la nivelul inferior al abdomenului din partea de sus a mișcării. Tractiuni la helcometru scripete - 3 seturi de 12 repetări Tractiuni la helcometru scripete vă vor ajuta să vă dezvoltați un spate larg.

dieta rina meniu zilnic tabel

Ramat la helcometru scripete — din sezut- 3 seturi 12 repetări Acesta este un alt exercițiu care vă va ajuta să dezvoltați grosimea în spate.

Olvassa el is