Slabit hernie de disc. 12 Exercitii pentru Hernia de Disc L5-S1 | tacopaintball.ro

Hernia de disc si exercitiile fizice

Hernia de disc si exercitiile fizice

Această afecțiune neurologică presupune alunecarea nucleului pulpos de-a lungul măduvei și coloanei vertebrale, traduse prin apariția durerilor intense de spate în zona respectivă.

Pentru a înțelege ce înseamnă și cum apare hernia de disc, trebuie să punctăm câteva detalii legate de anatomie.

Oct 6, Life, death and everything in between Într-o zi oarecare de martie, m-am trezit și m-am apucat de exercițiile de dimineață, urmând un ritm susținut de antrenamente care mă făceau să mă simt foarte bine. Aveam o senzație de disconfort în zona lombară, dar am pus-o pe seama vreunei mișcări bruște în timpul somnului. O să-mi treacă imediat ce-mi fac încălzirea, mi-am zis Dar n-a fost așa. Deși a trecut jumătate de an de atunci, îmi aduc bine aminte că mi s-a tăiat respirația de durere la câteva minute după ce am slabit hernie de disc să-mi fac exercițiile de încălzire. M-am așezat pe canapea și l-am chemat pe iubitul meu, fiindcă deja nu mă mai puteam mișca.

Între fiecare 2 vertebre, există câte un disc. Acesta are rolul de a absorbi undele de șoc la care este supusă coloana vertebrală în timpul mișcărilor bruște.

12 Exercitii pentru Hernie de Disc L5-S1

La rândul lui, fiecare disc prezintă în zona centrală nucleul pulpos substanță gelatinoasăînconjurat și protejat de inelul fibros. Simpla degenerare a acestui inel provoca o herniere a nucleului pulpos.

Acestea fiind spuse, ce se întâmplă în hernia de disc?

dieta rina detaliata gramaje slabeste cu 1 leu pe zi

Lucrurile sunt cât se poate de simple: Simptomatologie hernie disc lombara L5-S1 În cazul acestei afecțiuni, simptomatologia este foarte variată. Raportându-ne strict la hernia de disc lombară L5-S1 adică afectarea discului intervertebral dintre a V-a vertebră lombară L5 și prima vertebră sacrală S1simptomele se manifestă la nivelul zonei lombare inferioare, feselor, coapselor și pot iradia spre gambă și chiar picior, nervul afectat fiind sciaticul.

Suferi de hernie de disc? NU face aceste exercitii

În realitate, această ramură medicală este mult mai complexă și în multe cazuri scapă pacienții de bisturiu. În continuarea acestui articol, vă propun un plan de tratament kinetoterapic, testat și aplicat cu succes în cazul pacienților cu care am lucrat.

Scoala spatelui o Evitarea pe cât posibil a frigului şi umezelii o Persoanele supraponderale şi obeze vor trebui să scadă în greutate o Greutatea maximă a obiectelor ridicate să nu depăsească 5 Kg o Căratul obiectelor se va face cu ambele mâini o Ridicarea obiectelor se va face îndoind flectând coapsele şi genunchii, pentru ca spatele şi anume coloana vertebrală lombară să rămână în poziţie cât mai dreaptă o Se vor evita mişcările de răsucire a trunchiului o Ridicarea din pat se va face din stând pe lateral, cu genunchii îndoiţi flectaţica un tot, cu sprijin pe mână o Poziţia şezândă este cea mai solicitantă pentru coloana lombară.

Exerciții pentru hernie de disc lombară

De aceea se recomandă la fiecare 30 — 45 minute să se facă pauze de ortostatism, mers prin cameră, întinderi. Se recomandă de asemenea folosirea de scaune ergonomice o Tocurile să nu depăşească 4 cm înălţime. Dacă sunteţi supraponderal sau dacă persistă durerea, tocurile se contraindică.

Medic specialist Chirurgie generala Doctor in stiinte medicale Hernia de disc poate apare in orice parte a coloanei vertebrale, de cele mai multe ori la nivelul inferior al coloanei zona lombara. Uneori hernia de disc apare la nivelul gatului cervical si mai rar toracic. Coloana vertebrala este compusa dintr-o serie de oase care se numesc vertebre, legate intre ele printr-un disc intervertebral, format dintr-un inel exterior fibros si rezistent si un tesut gelatinos elastic situat in centrul discului. Un disc intervertebral sanatos este ca un amortizor, care confera coloanei vertebrale o protectie la socurile produse de miscari ample, cum ar fi fuga, saritul sau ridicarea unor greutati.

Talpa încălţărilor ar trebui să fie cât mai moale o Când se stă mult timp la birou se sprijină talpile pe un scaunel. Spatele trebuie se fie în permanenţă drept o Poziţia picior peste picior este de evitat sau nu se menţine mai mult de min o Şoferii vor apropia scaunul de volan, spatele va trebui să fie drept o Se va dormi pe saltea cât mai tare sau cu scândură sub saltea o Persoanele cu musculatură abdominală slabă necesită gimnastică medicală pentru tonifiere şi purtarea de lombostat un brâu medicinal în timpul unei suprasolicitări fizice.

Este şi poziţia recomandată pentru odihna nocturnă. Aceste sfaturi ar trebui aplicate în mod curent de slabit hernie de disc adult, în asociere cu exerciţii periodice şi mişcare de minim 15 minute pe zi.

Hernia de disc

Programul Williams Un program foarte popular folosit pentru asuplizarea creșterea mobilității trunchiului inferior este Programul Williams. Inovat de celebrul doctor american Paul Williams, acest program reprezintă piatra de temelie în terapia durerilor de spate de mai bine de 80 ani și este divizat în 3 faze: FAZA I Toate exercițiile se vor realiza din decubit dorsal întins pe spate : Exercițiul 1: se flectează și se extind genunchii.

cura de slabire rina meniu proteine bune pentru slabit

Exercițiul 2: se trage cu mâinile un genunchi la piept, încercând atingerea lui cu fruntea. Se procedează la fel cu celălalt genunchi. Exercițiul 3: la fel ca exercițiul slabit hernie de disc, doar că de această dată se vor aduce amândoi genunchii la piept în același timp.

Exercițiul 4: cu mâinile sub cap, se trage un genunchi la piept cât mai mult, apoi celălalt, apoi ambii concomitent Exercițiul 5: cu brațele ridicate pe lângă cap în sus,genunchii flectați la 90 grade, tălpile pe pat.

  • Hernia de disc si exercitiile fizice
  • Suferi de hernie de disc? NU face aceste exercitii
  • Hernia de disc: cauze, simptome, exercitii

Se împinge zona lombară spre pat, se contracta abdomenul și alimente pt slabit abdomen saltă ușor bazinul de slabit hernie de disc pat. Se revine în poziția inițială și se repetă.

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Se apleacă ambii genunchi spre dreapta, apoi spre stânga, până ating solul. Exercițiul 7: Decubit dorsal, călcâiul drept se așează pe genunchiul stâng. Se execută o abducție cât mai internă a șoldului drept, până se atinge cu gamba dreaptă patul, apoi se inversează. Exercițiul 8: Decubit dorsal, se ridică alternativ câte un membru inferior cât mai sus cu genunchiul perfect întins.

De sus în jos, există șapte oase pe porțiunea cervicală, 12 în zona toracică și cinci în regiunea lombară, care se continuă cu osul sacru și coccisul bazinului. Pentru a limita frecările dintre vertebre, între ele există un fel de pernuțe, numite discuri intervertebrale. Acestea protejează oasele și absorb șocurile provenite din activități de zi cu zi, precum mersul, rotirile de orice fel sau ridicările de greutăți la sală, bagaje grele etc. Fiecare disc intervertebral are două părți: o porțiune moale și gelatinoasă nucleul pulpos și o zonă ceva mai dură, inelul fibros, aflat spre exterior.

Exercițiul 9: În ortostatism, genuflexii cu mâinile în sprijin pe spătarul scaunului, spatele perfect drept, călcâiele rămânând pe sol FAZA A III-A: Exercițiul Decubit dorsal, cu genunchii flectați, se împinge zona lombară spre pat, se basculează în sus sacrul zona lombară rămâne mereu în contact cu patul și se contractă peretele abdominal.

Treptat se execută aceleași mișcări lombare și ale bazinului, dar cu genunchii tot mai puțin flectați, până ajung să fie complet întinși.

  1. Exercitii pentru a slabi pentru oameni cu hernie de disc | Move&Flex Gel în România
  2. Cum am facut hernie de disc (si ce poti face sa nu patesti la fel) - Andra Zaharia
  3. 12 Exercitii pentru Hernia de Disc L5-S1 | tacopaintball.ro
  4. A tinut cineva dieta ketogenica
  5. Discurile intervertebrale se deteriorează odată cu înaintarea în vârstă, dar simptomele deranjante pot apărea chiar şi la 30 de ani, mai ales dacă persoana în cauză are un loc de muncă ce presupune ridicarea de greutăţi mari sau statul pe scaun [ ].
  6. Ce ar trebui sa stii inainte de a face arcuiri de spate cand ai hernie de disc?
  7. Nu pot sa slabesc

Exercițiul În ortostatism în picioare la perete, taloanele la cm de acesta. Se aplică sacrul și lomba aplatizate pe perete. Se apropie treptat călcâiele de perete, menținând contactul lombei cu acesta.

dieta oana reteta de slabit cu bicarbonat si otet

Exercițiul Decubit dorsal, se execută bicicleta, cu pelvisul mult basculat înainte. CONCLUZII Într-o societate în care bisturiul este mai la modă decât remediile naturiste, netraumatice, articolul de față vă propune o abordare neinvazivă, netraumatică pentru terapia herniei de disc.

herbalife slabire ce sa mananci cand mergi la sala ca sa slabesti

Respectarea principiilor școlii spatelui, asociate cu exercițiile din programul Williams pot conduce la o îmbunătățire majoră în stilul de viață al pacienților cu hernie de disc. De asemenea, asocierea kinetoterapiei cu masajul va avea rezultate favorabile asupra stării de sănătate, cu efecte vizibile la nivel circulator, muscular și metabolic.

Olvassa el is