Arde grasimea si creste masa musculara

arde grasimea si creste masa musculara

Planurile nutriţionale esentiale din culturismul profesionist sunt de regulă împărţite în două categorii distincte: dietele de creștere a masei musculare în sezonul necompetiţional şi cele de definire, înainte de concursuri.

Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante arde grasimea si creste masa musculara că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat?

arde grasimea si creste masa musculara

Cu alte cuvinte, vrei o strategie de dietă care combină avantajele ambelor tipuri de programe de mai sus astfel încât să poţi fi cât mai masiv şi cât mai definit pe parcursul întregului an. Este esenţial să îţi întelegi adecvat tipul somatic, pentru a putea să-ţi păstrezi metabolismul într-o fază optimă pentru dezvoltarea masei musculare.

6 modalități de a crește masa musculară și de a slăbi din grăsime

În programul pe care l-am făcut, hardgainer-ii, vor putea consuma multe alimente bogate în grăsimi, ceea ce îi va ajuta să-şi atingă scopul. Cei pastile pentru slabit chisinau nu au un metabolism atât de rapid vor afla sfaturi despre cum să adaugi masa musculară fără să adauge şi grăsime.

arde grasimea si creste masa musculara

Iată o scurtă trecere în revistă a principalelor tipuri somatice Ectomorf: Ai o constituţie mai degrabă longilină, subţire şi ai dificultăţi în a pune masă musculară. Cea mai bună strategie e să creşti numărul de calorii consumate zilnic punând accentul pe carbohidraţi cu digestie lentă, grăsimi buneşi proteine. Mezomorf: Ai o constituţie atletică şi pui uşor masă musculară.

arde grasimea si creste masa musculara

Dar pui, de asemenea, şi o cantitate moderată de grăsime pe măsură ce creşti în greutate. Vezi Rata Metabolică Bazală. Dar cea mai mare proporţie din ce mănânci ar trebui să fie constituită din alimente integrale: carne slabă, legume şi carbohidraţi complecşi.

arde grasimea si creste masa musculara

Endomorf: Creşti în greutate foarte rapid, dar majoritatea kilogramelor sunt reprezentate de grăsime. Acest tip somatic beneficiază cel mai bine de o creştere a ratei metabolice şi de arderea grăsimilor depozitate pentru energie şi declanşarea creşterii musculare.

Ardere şi creştere

Ce să faci: revizuieşte-ţi programul de antrenament şi nutriţie, incluzând toate sfaturile din lista noastră pe care nu le urmezi deja. Acestea sunt caloriile arse doar pentru procesele fiziologice normale.

Ardeți grăsimi și creșteți masa musculară în același timp? În mod normal, când intrăm într-o sală de sport, este pentru că ne dorim aspectul fizic mai bun, bărbații spun de obicei că vrem să fim mari și marcați, iar femeile spun de obicei că vreau să fiu mai tonifiat. Problema când începem și nu avem cunoștințele necesare pentru a atinge acest obiectiv, mulți dintre noi facem greșeala de a crede că pentru a atinge aceste obiective este suficient să ne antrenăm și să mâncăm bine, deși făcând acest lucru schimbările vor fi vizibile, vom ajunge la un punct în care simțim că nu mergem înainte și că facem ceva greșit. Când avem acest obiectiv, de obicei, facem următoarele: mergem la sală, ne antrenăm cât mai greu pentru a ne mări, apoi terminăm cu 10 până la 20 de minute de cardio pentru a arde grăsimile, dar înainte de a pleca acasă facem de ședințe -up-uri pentru a putea marca abdomenul.

Deci, aceasta e vestea cea bună: arzi mai multe calorii pentru RMB decât pentru antrenamente. Sfaturile noastre te vor ajuta să dezvolţi această componentă a arderii caloriilor, fără să trebuiască să măreşti volumul de antrenament.

Ardeți grăsimi și creșteți masa musculară în același timp?

Bineînţeles, ar trebui incluse şi câteva exerciţii care te vor ajuta să arzi şi mai multe calorii. Pot chiar sprijini acumularea de masă musculară, în timp ce arzi grăsimea.

arde grasimea si creste masa musculara

Înmulţeşte-ţi greutatea în kilograme cu 2. Înmulţeşte-ţi înălţimea în cm cu 6. Înmulţeşte-ţi vârsta cu 5.

6 modalități de a crește masa musculară și de a slăbi din grăsime

Bărbaţi: Adaugă primele două numere şi scade al treilea. Apoi adună 5. Femei: Adună primele două numere şi scade al treilea. Apoi scade încă din rezultat.

Olvassa el is