Ce reduce pofta de mancare

10 alimente care taie pofta de mâncare
Tweet Ai luat o decizie importanrtă, deoarece îți dorești foarte mult să slăbești, să porți haine cu măsuri mai mici, dar, din păcate, eforturile tale sunt compromise de pofta de mâncare constantă, care nu te lasă să te gândești la altceva.

Marti, 13 Iulieora E logic: tai din caloriile consumate zilnic si vei slabi. Pare simplu, nu? Doar ca e o problema: stomacul intampina rezistenta, de cele mai multe ori. Cand simte ca rezervele de mancare sunt mai mici, organismul produce mai multa grelina, hormon al foamei, pentru a te determina sa mananci.

Dar doar pentru ca organismul tau e impotriva dietei, nu inseamna ca ar trebui sa te dai batut.

11 modalități de a reduce pofta de mâncare și a pierde în greutate

Incearca niste trucuri si in ce reduce pofta de mancare vreme nu numai ca stomacul tau va fi mai tacut, dar va fi si mult mai plat. Proteina Nu degeaba multe dintre diete fac referire la proteine.

Ele au avantajul de a te tine satul si este nevoie de mai mult timp pentru digestie si absorbtie, conform MSNBC. Insa conteaza mult si cand mananci.

Mănâncă numai dacă într-adevăr îți este foame O greșeală obișnuită care duce la obezitate și la un sentiment necontrolat de foame este o masă pentru companie. În plus, mulți au un obicei de a diminua stresul mâncând, ceea ce, de asemenea, nu este bine.

Un studiu al Universitatii Purdue arata ca proteinele ce provin din sunca, albus de ou sau iaurt ar trebui consumate dimineata, la micul dejun, pentru ca te tin satul mai multa vreme decat daca le-ai consuma la orice alta ora din zi. Incearca sa consumi macar 30 de grame de proteine la micul dejun, este recomandarea profesorului de nutritie Joan Salge Blake, din cadrul Universitatii Boston.

10 alimente care taie pofta de mâncare

Cartofi E de notorietate frica si fuga de carbohidrati a celor care tin dieta. Insa cartofii, spre deosebire de alti carbohidrati, au proprietatea de a tine apetitul si poftele sub control, gratie unui tip de amidon care rezista enzimelor digestive. Pentru ca dureaza ceva pana cand sunt metabolizati, ei stau in intestin mai multa vreme, intarziind eventualele senzatii de foame si poftele, explica un alt profesor de nutritie, din cadrul Universitatii Utah.

Un cartof copt la cina unul mediu are doar de calorii sau o salata in care ai pus cartof fiert si otet fara maioneza sunt alegerile perfecte. Asta nu inseamna insa ca poti praji cartofii in continuare sau manca chipsuri din cartofi fara remuscari.

ce reduce pofta de mancare

Raman in continuare cele mai proaste alegeri. Un pic de grasime Eliminand toata grasimea din alimentatie poate fi contrabenefic.

ce reduce pofta de mancare

Acidul oleic, un tip de grasime nesaturata care se gaseste in uleiul de masline, nuci si avocado, taie senzatia de ce reduce pofta de mancare, dupa cum a aratat un studiu publicat in jurnalul Cell Metabolism. In timpul digestiei, este convertit intr-un compus care actioneaza direct asupra semnalelor catre creieranuntand foamea.

Gasca Zurli - Pofta de mancare (live din spectacolul Hai la masa)

Tot ce ai de facut este sa ai grija la marimea portiilor. Doua linguri de unt de arahide, o mana de nuci sau un sfert de avocado sunt suficiente pentru a pacali senzatia de foame si poftele ce pot aparea pe parcursul zilei.

ce reduce pofta de mancare

Transpira A merge la sala nu inseamna doar ca vei arde calorii; dupa antrenament, vei manca si mai putin la masa. Si nu doar pentru ca ai vazut ce greu pierzi caloriile prin sport. Un studiu aparut in American Journal of Physiology a aratat ca 60 de minute de exercitii cardio intense reduc apetitul pentru urmatoarele doua ore.

Trucuri care-ti taie pofta de mancare

Si asta pentru ca aerobicul coboara nivelul grelinei si il mareste pe cel al hormonilor ce suprima senzatia de foame din organism, dupa cum explica autorul studiului. Pentru a amplifica efectele, fa sedintele de cardio mai intense, lucrand pe intervale perioade mici de activitate intensa, urmate de pauze.

  1. De ce ți-e foame mai mereu și alimente care taie pofta de mâncare | pentru femei ocupate
  2. Se introduc fructele tăiate în bucăți într-un blender împreună cu apa și, după ce se mixează, se adaugă 1 lingură de fulgi de ovăz.

Grepfrut Recunoscut pentru puterile sale inca de pe vremea casetelor pentru antrenamentul la domiciliu scoase de Jane Fonda, acest fruct e in plina revenire.

Un studiu realizat in SUA a aratat ca cei care mananca jumatate de fruct la fiecare masa din zi pierd 1,6 kilograme la fiecare 3 luni. Daca gandesti in perspectiva, nu e deloc putin.

ce reduce pofta de mancare

Explicatia este aceea ca grepfrutul scade nivelul de insulina in crestere dupa masa, hormon ce regleaza nivelul de zahar din sange, ajutand si metabolismul ce reduce pofta de mancare, dpa cum explica Ken Fujioka, autoul studiului. Guma de mestecat Un studiu al Universitatii Rhode Island a aratat ca persoanele care mesteca guma timp de o ora, dimineata, consuma si cu 67 de calorii mai putin la masa de pranz si nu compenseaza mancand mai mult pe parcursul zilei.

O teorie este aceea ca mestecatul stimuleaza niste nervi in maximare, aflati in stransa legatura cu regiunea din creier responsabila de senzatia de satietate. Asa ca ia-ti guma fara zahar si scapa de 11 calorii pe ora doar mestecand.

Remedii simple și rapide pentru a inhiba pofta de mâncare

Nu e mult, dar vei fi pe minus, nu pe plus. Adulmeca Daca mirosi mancarea poti pacali creierul, care va crede ca, de fapt, mananci.

Un studiu a aratat ca persoanele care au inhalat miros de menta la fiecare doua ore au asimilat cu 2. Bananele, merele verzi si vanilia au toate acest efect, dupa cum au aratat-o cercetarile ulterioare.

Alimente care taie pofta de mâncare

Cu cat vei recurge mai des la aceste arome, cu atat vei cantari mai putin, te asigura specialistii. Aseaza-ti strategic lumanari cu aroma de vanilie in preajma.

Despre acest blog De ce ți-e foame mai mereu și alimente care taie pofta de mâncare În general, orice poftă exagerată, imposibil de ignorat, indică o carență în organism.

Acesta strategie c dieta blanda va ajuta si sa nu mai mananci cand esti bantuit de emotii. Inhaleaza aerul tinand nara stanga acoperita, pentru a activa partea din creier unde sunt procesate emotiile. Tehnica va diminua anxietatea si-ti va reduce apetitul. Citeste mai multe despre.

Olvassa el is