Dieta pentru slabit vegana. 2 Comments.

20 retete dieta vegetariana de slabit - retete culinare

dieta pentru slabit vegana

Autor: Dr. Dieta Vegană: regim de slăbire pentru unii, stil de viață pentru alții Trebuie să știți de la bun început că o dietă vegană sănătoasă trebuie să conțină fructe și legume în abundență, dar și mâncăruri bogate în amidon, surse de proteină - ca fasolea și unele leguminoase. Esețială este și o planificare temeinică a dietei, pentru că altfel puteți omite nutrienți esențiali pentru organism, precum calciul, fierul sau vitamina B Ca alternativă la produsele lactate, puteți opta pentru băuturi pe bază de soia.

Să aveți un an plin de bucurii și realizări!

Aportul de calciu poate fi asigurat prin consumarea de alimente precum caisele și prunele uscate, stafidele și smochinele. Dieta pentru slabit vegana surse de calciu sunt semințele de susan și brânza tofu.

dieta pentru slabit vegana

Vitamina D ajută organismul să absoarbă calciul, așa că nu uitați să includeți în dieta voastră cerealele iar dacă anotimpul vă permite, stați cât mai mult la soare.

Pentru o doză optimă de fier, consumați legume precum broccoli dar și pâine integrală în cantități moderate sau migdale, alune, nuci și caju.

Tweet A dat jos 30 de kg în doar patru luni, cu o dietă minune, veche de mii de ani: cea vegană. Nu a mai mâncat carne, lapte şi ouă: nimic mai simplu.

Cum vitamina B12 este regăsită doar în produse de origine animală, cei care urmează o dietă vegană pot rezolva problema cu ajutorul suplimentelor, însă nu ezitați să cereți sfatul medicului sau nutriționistului înainte să optați pentru un anume tip de suplimente.

Iată un exemplu de alimente pe care le puteți consuma pe parcursul unei zile atunci când țineți o dietă vegană: Mic dejun - cereale cu lapte de soia sau o salată de fructe Prânz - salată de paste Citeste si Mousse de ciocolată și clătite vegane Dieta vegană se concentrează pe ideea că legumele și fructele umplu stomacul mai rapid, iar tu te vei simți sătulă fără un aport caloric prea mare.

Alge marine Cereale integrale Toate aceste alimente sunt combinate pentru crearea unor mese echilibrate care să satisfacă toate nevoile nutriționale ale organismului.

În același timp, veganii susțin că alimentele de origine animală transferă în organismul nostru o cantitate de hormoni care ne poate deregla anumite funcții și implicit să ne facă să ne îngrășăm.

Din acest punct de vedere, regimul este sănătos pentru organismul uman.

Dieta Vegană: regim de slăbire pentru unii, stil de viață pentru alții

Un alt avantaj ar fi faptul că digestia se concentrează doar pe câteva grupe alimentare și implicit este mai ușoară și mai rapidă. Pe de cealaltă parte, dieta pentru slabit vegana dezavantaj al Dietei Vegane este aportul foarte mic de proteine și grăsimi, dezechilibru care poate cauza slăbiciune musculară, lipsă de energie, dureri de cap și stare generală proastă.

dieta pentru slabit vegana

În plus, așa cum spuneam și mai sus, cei care abordează acest tip de alimentație se pot confrunta cu dezechilibre nutriționale mai mult sau mai puțin grave. În cazul Dietei Vegane, ajutorul unui nutriționist este obligatoriu. Persoana care urmează dieta trebuie monitorizată constant, pentru a evita dezechilibrele care pot duce la afecțiuni cu efecte ireversibile. Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.

CUM AM DEVENIT VEGANA?/DE UNDE IMI IAU PROTEINELE/ CE MANANC / [HD]

Olvassa el is